Followers

23 December 2012

FIRST DATE ;)

assalamualaikum :D
so as i promised last night.
saya akan post pasal FIRST DATE saya and dia :D
sepanjang 2 tahun in a relationship.ni lah first date kitaorang.hihi
141212.thats the date.hari 2 hari Jumaat.hihi.
saya pegi date ngan kawan2.
ade sya,yen and tihah.as usual yen as the driver.saya nak bawak kete saya tak de lesen lagi.hikhik.
kitaorang dah tmpah kreta shari sblum pegi.takut kreta habis.
so around 11 a.m kitaorang gerak ke KB.ajak mek Rosha.tapi dia tak nak.kan dah melepas nak jumpa Najmi.hihi.
dalam kul 12 kitaorang sampai KBMALL.tapi mase 2 kan dah nak dekat ngan org solat jumaat.
banyak kedai ttp.so,saya just beli mcd and usha2 baju.
so around 1 lbih kitaorg kuar KBM pegi rmah syairah.brenti beli Nasi Kukus Haikal.
perghhh.best Nasi Kukus dia.Ayam besar 2.hihi.harga affordable la.5 rnggt sbb ayam dia besar.
tak de picture nak display.hehe.sorry guys.
sampai rmah sya 2 makan,solat and main2 ngan alisha.
lpas 2 around 3 lbih kitaorg bertolak ke PANTAI IRAMA BACHOK ;)
dalam 4 lbih jgak la kitaorg sampai.thought si dia dah ade kat sana.rupa2nya still kat rmah lagi.hihi.
so kitaorg tnggu kjap.and snap2 la kjap.
best dtg pantai.bley tenangkan fikiran.hihi



after that si dia macam lambat je lagi nak sampai.so.kitaorg pn pg la solat asar dulu.
dalam kul 5 macam 2 baru la si dia sampai.
first 2 mcm tak cam la jgak.sbb dulu jmpe 5 mnt je kan.so tak bley nak expect dia macam mane.
last2 tgk baru la cam.comel je tgk dia jauh.macam teddy besar kat PARKWAY.hikhik.
tgk dekat lagi la.huhu.sorry syg.kidding.hehe
lepas 2 ddk brbual,check2 fon.haha.macam lawak je.
actually ade belikan mcd untk dia.tapi tak ingt nak bwak trun dri kreta.hihi.
my fren pn join skali ddk ngan kitaorg.mnum air.dorg mnum air klapa dalam klapa.haha.nak tgk?


abg yang ambik order 2 mcm bengong sikit dek dorg semua.hihi.
si dia asyik gelak je manjang tgk diaorang.huhu
lpas brbual semua 2 kitaorg balik la.sbb takut lewat.
t guard tahan naya je kena saman.hihi.
si dia tak nak bagi saya balik.lawak je dia.huhu
kitaorg jmpe kjap je.dalam sejam suku je.
dalam 6 lbih mcm 2 kitaorg balik.
sayu je tgk dia.sbb kitaorg tak prnah jumpa lame2.jumpa pn msti kjap je.
tak pe la syg.lain kali kita jumpa lagi :')
so thats the end.hehe.bosan je post ni kan?
huhu.
so next post saya akan cite pasal si prmpuan jelek.hihi.
hari 2 dah janji.tapi tak ingt nak buat post 2.
nanti malam ni or esok saya akan update.
bye2 readers.
assalamualaikum :)


SI DIA TEMBAM-TEMBAM COMEL SAYA. 
hikhik :D




A KISS FOR YOU :*

No comments:

Post a Comment

hey2.leave your comment yaa :)