Followers

23 October 2012

LATE MIDNIGHT POST :)

assalamualaikum.
late midnight post.
sepatutnya saya dah tido masa ni.tapi kenapa la kadang2 bila on9 ni tak perasan yang jam dah menjangkau lewat malam.
hmmmm.betullah orang cakap on9 ni melalaikan.
tapi saya buat jgak.hihi.
tapi insyaALLAH akan cuba untuk elakkan semua 2. :)

saya nak cita psal ape eh malam ni?
hmmm.saya nak cita pasal budak buas ni lah.hihi


saya sehari-hari dengan bdak kecik ni je.
kenapa?sebab bdak ni boleh buat saya ketawa sampai kluar air mata.
saya sayang budak ni.
kenapa?
sebab budak ni saya jaga dari kecil lagi.
dia membesar depan mata saya.
panadai merangkak,pandai meniarap,panadai berjalan,tumbuh gigi.
semua depan saya.
tapi budak ni seriously buas.
letih nak menjaga.tapi kadang2 have fun.
dengan budak ni saya boleh lupakan semua masalah saya.
betul la kan orang cakap budak kecik boleh buat kita lupa semua benda :)

so.
setiap anugerah ALLAH untuk anda.
anak 2 adalah rezeki untuk sesebuah keluarga.
insyaALLAH kalau di didik akan menjadi anak yang soleh dan solehah :)

sampai sini dulu.

sebelum saya tidur.maafkan segala salah dan silap saya.
insyaALLAH mencuba untuk berubah :)



assalamualaikum :)




A KISS FOR YOU :*

No comments:

Post a Comment

hey2.leave your comment yaa :)