Followers

24 October 2012

HER :)

assalamualaikum :)
just a quick update since i need to sleep early.takut terlajak subuh.hikhik
hee.tadi ade orang update sikit pasal saya kat blog dia.
terselit sedikit pasal saya.thanks syama :)
nak tgk?tekan SINI :) 
t follow lah skali :)
why eh saya slalu baca blog dia?
ade 3 sebab.
first sbb saya suka tgk dia.she's pretty.tambah2 sekrang dah pakai tudung.lagi cantik :)
second sbb i'm impress with her english language.straight je dia post dalam english.saya mmg tak lah.hihi
third sbb saya suka tgk dia dgn her hubby-to-be.sweet :)
thats why i adore her :)
dah lama nak kenal ngan syama.tapi tak terkenal.huhu.

hye syama!
saya farah :)

this is syama

she's pretty right? :D
*sory curi gambar.hihi.

friends? :)

assalamualaikum :)

A KISS FOR YOU :*

2 comments:

  1. Aum~ Aum~ Ni yang makin terharu ni :) Thanks sebab selitkan cerita saya dan gambar saya dekat blog awak ^^ Apa nama fb awak eh? Meh saya add :') Friends! :D

    ReplyDelete

hey2.leave your comment yaa :)