Followers

10 March 2012

KAK AIN :)

hai2.sebelum 2.dah daftar churp-churp blum?
kalau blum KLIK SINI TAW :)
this simple poat special dedicated to KAK AIN :)
kak ain ni sape eh?kak ain ni akak kepada aiman. :)
kenapa tibe2 nak cite psal kak ain?ntah lah.
tibe2 tringat pesan2 kak ain kat farah.
ingat lagi tak.kak ain ade pesan kat farah.

"akk nk mtk tlg.jagakan adik akak aiman.tgok2 kan akhlak die.jg percakapan dia.akhlak dia.klo farah betol2 serius dgn dia.akak sesekali xkan menhalang.cume akak nak sgt2.farah klo betul2 serius dgn dia.farah tlg jaga adik akk.biar jd muslim yg soleh.jg ibadah dia.jg akhlak dia.jgn kc dia tepengaruh dgn kawan2 yg xelok.tlg tgok2 kan dia"

"klo bleh.farah jg dri dari skrg.nk jadi isteri perlu persediaan yg pnjg.ingtkan aiman juga nak x nak kite perlu matang"

"akk nk pesan kt adik..sbb akk syg adik..klo bleh adik labuhkan tudung di depan..tutup bhgian dada ye  utk kebaikan adik"


kak ain.
farah sekarang tengah berubah ke arah kebaikan.insyaALLAH farah akan cuba berubah lagi baik dari sebelum ni. :) farah pn cuba untuk jaga aiman seperti yang kak ain harapkan.tapi farah tak taw sama ada betul atau tak cara farah nasihatkan dia.kak ain pn bantulah farah untuk jadikan dia seorang muslim yang soleh.sbb farah nak sangat2 satu hari nanti dia yang akan bimbing farah ke jalan yang benar. :')

cukuplah untuk setakat ini.farah harap kak ain berjaya di bumi MESIR :)



kak ain yang bebaju pink
*sorry ambik gambar tanpa kebenaran.hehe :D

sebelum tu kan.
sape click sini.dialah yang paling comel :)

FIRST CLICK :)
SECOND CLICK :)
THIRD CLICK :)
LAST CLICK :)

thank you :)
assalamualikum :)

A KISS FOR YOU :*

2 comments:

  1. sweetnyeeeeeee entry ni. like!

    ReplyDelete
  2. hehe.kak ain 2 sweet kan?nak g overseas macam dia :)

    ReplyDelete

hey2.leave your comment yaa :)