Followers

09 November 2011

THATS ME :')

yes!
aku memang macam ni.always ok even org buat pape kat aku
aku memang macam ni.
x pandai nak marah orang.
and always saying that i'm ok.
even my heart is crying.
aku memang macam ni.
even orang buat salah ak biarkan je.
and even salah 2 dah banyak kali buat.
the same thing happen.
and ak memang macam ni.
suka berkorban demi orang lain.
even aku yang akan sakit.even aku yang akan merana.
and.aku akan jadi macam ni sampai bila2 ke?
sng2 je org nak sakitkan hati aku.
senang2 je orang nak buat pape kat aku.
aku tak pernah mintak pape.
aku rela berkorban untuk tengok orang lain bahagia.
tengok orang lain happy.
tapi orang lain tak pernah berkorban untuk aku.
please.hargai aku.
hargai pengorbana aku.
hargai masa yang aku korbankan
hargai penantian aku selama ni.
hargai ape yang aku buat.
please.



THANKY :)



A KISS FOR YOU :*

No comments:

Post a Comment

hey2.leave your comment yaa :)