Followers

20 July 2012

BACK :)

assalamualaikum :)
here i am.macam lame je menghilang.haha.macam ade orang bace je kan blog aku.hihi.
tak kesah la.
banyak cite yang nak bgtaw.banyak yang teramat.tapi nanti la dulu.
now tngah busy dengan assignment yang bertimbun.sangat penat.tapi tak pe lah.berkorban untuk kejayaan.insyaALLAH akan berbayar :)

kemana aku selama menghilang?
tak de kemana-mana.ade je dk sini.haha.saje private blog untuk sementara waktu.insyaALLAH nanti akan selalu update blog.
*kalau rajin.haha
a lot of things had happened these few months.
aku start sem baru.dapat kawan baru.dapat roommate baru.semua baru.

aku dah kembali single.semua orang terkejut.aku pn tak taw.semua 2 biarlah kami berdua je yang tahu.mungkin lebih elok.agak kekok bila dah tak de tempat nak mengadu,tak de tempat nak bercerita.tapi mungkin ni jalan terbaik untuk kami.sekarang aku nak fokus hanya pada study.semua masalah tolak ketepi :)

blog aku pn dah berubah baru.tak cantik pn kan.tapi aku suka.simple je.tak crowded.aku suka benda2 yang memudahkan kerja aku :p

nanti post lagi.
need to perform solah.
assalamualaikum


senyumlah walaupun terpaksa :')

A KISS FOR YOU :*

No comments:

Post a Comment

hey2.leave your comment yaa :)