Followers

31 March 2012

KECEWA?TAK LAH :)

guys.hari ni saya pegi terengganu.and 7 p.m baru sampai rmah.
and then saya pegi rmah my kazen.
main ngan anak dia.
and then ade org call saya.
dia cakap nak call saya nanti.saya cakap ok.
ant then texting ngan dia.
and then dia cakap nak g buat keje jap.
and then saya tnye nak call tak.
dia cakap nak.tapi takut lewat.
saya cakap tak pe.saya tunggu.
dalam hati saya happy.nak cakap banyak benda ngan dia.
saya sanggup tnggu dia sbb nak cakap ngan dia.
and then dia cakap da balik.
saya cakap pnat tak?
dia cakap penat.lpas 2 saya cakap kat dia tak pe la.
tido la.dia dah tak ingat yang dia janji nak call.
saya senyum je.
kecewa?tak lah. :)
mungkin dia penat sangat2 sampai tak ingat.
tak pe.saya tunggu sampai awak ingat :)

*sebenarnyahatidasebaksangat2 :')
saya tak marah awak :)

tido baik-baik awak
ily sweetheart

A KISS FOR YOU :*

No comments:

Post a Comment

hey2.leave your comment yaa :)