Followers

13 February 2012

hari ni speaking test.alhamdulillah boleh la jawab sikit2.tapi banyak merapu.
hari ni dari pagi sampai maghrib kami tak text.
semalam dia cakap nak aku jauhkan dari dia.sbb dia rase ak banyak tersiksa dengan dia.
dia nak aku tumpukan perhatian pada pelajaran aku.
em.aku terima.tapi berat hati.sebab aku rase aku tak boleh nak adopt dengan situasi mcm 2.
lpas balik speaking test.tido.time tido.nanges.aku tak taw ah asal aku nanges.
and then aku test dia.cakap aku tak boleh macam ni.and dia cakap dia pn x boleh mcm ni.
and then kitaorang texting macam biase.

seriously.aku tak boleh tak text dia satu hari.and i feel like i'm losing something.plikkan aku?
sebelum2 ni kalau aku tak text pn ok.tapi hari ni mmg aku tak boleh.
lucu pn ade kan.sbb tak sampai sehari pn kitaorg tak text.HAHA.
x pe la.hope ni pengajaran untuk kitaorang.

esok kuiz IMD155.and aku tak taw la aku nak jawab ape.HAHA.
hope dapat jawab.
insyaALLAH.

A KISS FOR YOU :*

No comments:

Post a Comment

hey2.leave your comment yaa :)