Followers

23 December 2010

I LIKE DIZ SONG :)

TITLE:JANGAN SAKITI AKU
BY:AMIRA

act ak dpat ni from adeq ak pnye blog.
bez la lgu nie.klu hayati baik2.huhu
so.ak bgi ah pluang korg hyti.huhu

Aku manusia yang punya perasaan
Yang ingin disayangi dan menyayangi
Maukah engkau mencoba mengerti
Akan kisah hidupku yang sebenar-benarnya
Apalah arti semua kata cinta
Bila hanya melihat yang baiknya saja
Tolonglah aku dan jawablah aku
Sanggupkah kau menerimaku seperti ini..
Jangan sakiti hatiku lagi
Jangan sakiti diriku lagi
Membuat aku semakin tersiksa
Di hidupku ini
Jangan sakiti hatiku lagi (jangan sakiti aku.. yeah.. yeahh..)
Jangan sakiti diriku lagi
Membuat aku semakin tersiksa
Di hidupku ini
Jangan sakiti hatiku lagi (ohh ohhh)
Jangan sakiti diriku lagi
Membuat.. membuat aku tersiksa
Di hidup ini
Jangan sakiti hatiku lagi..
Jangan sakiti diriku lagi.. yeahh..

kan da ckp bez.huhu.
nk dgar.tkan dkt blog adq ak,.
free je.huhu

sekian

cik farah

A KISS FOR YOU :*

No comments:

Post a Comment

hey2.leave your comment yaa :)